Totaal aantal pageviews.

dinsdag 28 mei 2013

Miss Sporty Morning Baby BB Cream


BB Creams, wie kent het tegenwoordig nou niet. Bijna elk merk heeft tegenwoordig een BB Cream, het is gewoon een heel populair product geworden. Ik gebruik nu al een tijdje mijn geliefde BB Cream van Skin 97, and I love it. Vandaag test ik de nieuwe BB Cream van Miss Sporty uit, ik heb er al veel goeds over gelezen, dus ik ben benieuwd!




Het product komt in een tube met een draaidop, Prima, maar ik had een klikdop net iets fijner gevonden, dit werkt voor mij gewoon net wat sneller. Verder vind ik de verpakking er leuk en schattig uitzien. Ook de naam vind ik leuk, Morning Baby!


Dit is de kleur, 001 Nude Radiance, er zijn 3 kleuren waarvan dit de lichste kleur is. Dit is een vrij dunne BB Cream. Hij is net te donker voor mijn huidskleur, wat jammer is. Ik heb hem geprobeerd. Ik had een klein beetje last van vlekken en schilfers van deze BB Cream. Wat een beetje jammer is. Ook is het niet echt een BB Cream, meer een Foundation, hij voed mijn huid namelijk niet. Je moet dus een beetje kijken met uitsmeren, verder geeft die een heel mooi natuurlijk effect!



De BB Cream is te koop bij de Dirx, en ook sommige Etos fillialen verkopen Miss Sporty. Dit product kost €3,49.

<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten