Totaal aantal pageviews.

maandag 27 mei 2013

Yves Saint Laurent Rouge Volupté Lipstick in 15 Corail Intuitive


Ik draag eigenlijk nooit lipstick, hoezo weet ik niet. Toch wou ik het wel gaan dragen. Toen ik vandaag in de Douglas stond, zag ik deze prachtige Lipstick van Yves Saint Laurent. Geen moment heb ik getwijfeld en ik nam deze mooie lipstick mee. Ik ga vertellen waarom ik hem zo geweldig vind.




Dit is de kleur. Wauw. Het is een mooie zachte roze achtige koraal kleur. En wat is die mooi. Hij heeft een mooie glans en hij brengt ontzettend makkelijk aan. De verpakking vind ik trouwens ook ontzettend mooi, strak en het ziet er luxe uit. Het voelt allemaal heel stevig aan. 


De swatch. De lipstick is vrij sheer. Je zou nu misschien denken dat je er bijna niks van ziet op je lippen maar dit is totaal niet het geval! Zeker wanneer je er nog een huidskleurige basis onder gebruikt, ik heb zelf M.A.C Lip Erase in Pale gebruikt, hierna heb ik de lipstick aangebracht. Het is echt niet nodig om dit te doen, maar zo zie je de kleur nog mooier.



Hier zie je de kleur. Ik heb express gekozen voor een lipstick die niet heel erg opvalt, maar toch mijn lippen mooier maakt. En dat is precies wat deze lipstick doet. Ik wordt er heel blij van.


Je kan wel zeggen dat ik onwijs blij ben met mijn nieuwe YSL Lipstick. Want dat ben ik namelijk ontzettend. Jammer genoeg zijn het niet de goedkoopste producten, deze Lipstick kost namelijk €33. Maar ik heb het er zeker voor over, wat een geweldig product. Yves Saint Laurent Make Up is te koop bij de parfumeries zoals Douglas.

<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten