Totaal aantal pageviews.

vrijdag 3 mei 2013

Sleek Blush By 3 Palette - Flame 365


De Sleek Blush By 3 palettes, iets waar ik al erg lang benieuwd naar ben. Ik heb al 1 Sleek blush ( Rosegold ) waar ik erg blij mee ben! Het Blush By 3 Palette houdt in dat je 3 kleuren Blush krijgt in 1 palette. Ik was erg nieuwschierig.

 
Als eerst de verpakking, komt in een karonnen doosje met de naam van het product. Ook zie je kleuren van de blushes, gebroken poeder. Ik vind het er mooit uitzien. Ik wil wel even zeggen dat ik deze producten op de Beautygloss party heb gekocht, bij de stand van Enchantra. Ik heb daar eerst een ander palet geswatch, Lace volgens mij. Ik pakte het palet mee en kwam er later achter dat ik Flame had inplaats van Lace, een beetje jammer, maar dit vind ik ook leuk.
 
 
Dit palet komt in een mat zwart doosje met Sleek Makeup erop, net zoals de meeste producten van Sleek. Ik vind het er altijd erg mooi uitzien, mooi en strak. Het geeft helemaal geen gevoel dat het goedkoop is, het is namelijk €12,95, wat ik voor 3 blushes niet echt heel duur vind.
 
 
Verder zit er in het palet nog een grote spiegel. Dan de kleuren, mooie kleuren, waarvan de 1e een naturel achtige kleur is, de andere 2 kleuren zijn een stuk opvallender. Wat ook handig is, is dat de namen van de kleuren achter op het palet staan. De 1e 2 kleuren zijn mat, de laatste heeft shimmer. ( van links naar rechts )
 
 
De 1e kleur uit het palet ( van links naar rechts ) Molten. Het is een vrij natuurlijke kleur. Het is wel de minst gepigmenteerde blush uit het palet, maar nog steedt wel prima.  Mat en mooi voor overdag.

 
 
 
De 2e kleur van het palet, Bon Fire. Een mooie mat rode kleur, wat je niet vaak ziet. Het lijkt misschien alsof de kleur niet mat is op deze foto, maar dat komt omdat ik ook nog highliter draag. Ik heb hier wel de kleur fel aangebracht, kijk daar wel mee uit, Sleek producten zijn 9 van de 10 keer mega gepigmenteerd, dus kijk goed uit dat je je kwast goed aftikt. Verder is het een mooie kleur.
 
 
De 3e en laatste kleur, Furnace. Deze kleur heb ik niet zo super fel aangebracht. Dit vindt ik echt een mooie kleur, shiiiimer. Like.
 
 
Ik vind het een wel een leuk palet, maar ik had toch liever Lace gehad. Niet erg, deze kleuren zijn ook mooi! Zoals je ziet zie je vette vingers wel op het matte doosje, maar dit is makkelijk weg te vegen. Verder vind ik het een leuk palet! Je kan Sleek makeup o.a. kopen op de officiele website van Sleek kopen, maar ook op andere webshops zoals Enchantra.
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten