Totaal aantal pageviews.

vrijdag 10 mei 2013

Oogmakeup verwijderen met Kokosvet

 
Een methode die ik ooit is ben tegengekomen bij Mascha van Beautygloss. Je oogmakeup verweideren met kokosvet. Ik was er heel erg benieuwd naar, maar wist nooit waar je kokosvet moest kopen. Het is namelijk belangrijk dat je pure kokosvet hebt, maar ik heb het gevonden bij de Tuinen voor maar liefst €3,99!

 
Als eerste had je 3 verschillende vormen, groot, middel en klein. Ik ben voor klein gegaan, omdat dit het voordeligst was, maar ik denk dat je hier nog wel aardig lang mee kan doen. Je hebt steeds maar een klein beetje nodig. Dit mini emmertje bevat 250 ml.

 
Wees er zeker van dat je kokosvet 100% puur is! Dit is denk ik het allerbeste.
 

 
Wat ik ook leuk vind, is dat er op de verpakking korte verhaaltjes staan! Ik vind dat dat het echt leuk maakt.
 
 
De lijst met ingrediénten. ( verschillende talen ) Het bevat dus alleen 100% pure kokosvet. Ook staat er bij dat het bij 25 graden vloeibaar wordt.
 
 
Het is hard. Je kan er een beetje uitlepelen en vloeibaar maken in de magnetron als je er bijvoorbeeld een haarmasker van wilt maken. Wat ik doe voor oogmakeup is een klein beetje pakken en dat even tussen mijn handen vrijven, door de warmte van je handen wordt het super snel vloeibaar tussen je handen!
 
 
Dit is alles wat ik gebruik voor 1 oog. Heel weinig dus. Je ziet dat het hier vloeibaar wordt.
 
 
Ik had hier een no makeup day. Daarom heb ik even heel snel wat eyeliner, mascara een oogschaduw opgedaan. De eyeliner zit niet echt mooi, dat komt omdat ik het even heel snel had gedaan zodat ik het kokosvet kon uittesten.
 
 
Oogmakeup verweidert met kokosvet. Alles is weg! Echt super makkelijk. Het enige wat je moet doen is je vloeibare kokosvet een beetje over je ogen bewegen met ronddraaiende bewegingen, en je oogmakeup gaat makkelijk weg. Daarna moet je er even met een nat wattenschijfje over heen gaan om alles van je gezicht weg te halen, anders lijk je op een panda.
 
 
Het is fijn spul en je kan het voor meerdere dingen gebruiken. Oogmakeup, je kan er mee koken, maskers voor haar, en je kan er zelf deo mee maken! Je kan het oa. kopen bij de Tuinen voor maar €3,99. Je hebt verschillende fotmaten, ik heb de kleinste maar je hebt ook heel groot, een soort van emmer is dat. I love it.
 
<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten