Totaal aantal pageviews.

zondag 12 mei 2013

Outfit of the day - 12.05.13

 
Vandaag doe ik voor de eerst keer een Outfit of the day. Vandaag is het zondag, voor mij niet echt een boeiende dag, maar het is natuurlijk Moederdag! Daarom besloot ik me toch nog een beetje leuk te kleden.


 
 
Ik draag als eerst een blouseje zonder mouwen, deze komt van de Primark en de prijs weet ik niet meer precies, maar dit zou ong. iets van €9 of €10 zijn geweest. Daarover heen draag ik een vest van ( voor mij ) een onbekend merk. Er staat namelijk niks aan de binnenkant. Ik weet dus ook niet hoe duur dit item was, hij is zelfs nog van mijn oma geweest. Verder draag ik een simpele Skinny Jeans van de Primark, deze kosste €17.
 
 
Ik draag daarbij deze charmante fluffy sokken van de Primark, de prijs hiervan was denk ik rond de €1 of €2.
 
 
 
Aan mijn ene pols draag ik dit setje armbandjes van de Primark voor €3. Er zaten trouwens nog 2 andere armbandjes in dit setje, maar die pastte ik niet. Het ene armbandje is neon geel met gouden kraaltjes, het andere armbandje is blauw met doodskopjes.
 
 
Dan het andere setje van de Primark, ook voor €3. Als eerste 2 touwtjes die aan elkaar zitten gebonden met kleurtjes, daarna een groen armbandje met een kruisje, een roze kraal armbandje en als laatste en paars met oranje gevlochten armbandje.
 
 
En als laatste draag ik op mijn nagels een Barry M Textured Nail Paint in Ridley Road.
 

 
En dit was mijn allereerste Outfit of the day!
 
<3
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten