Totaal aantal pageviews.

woensdag 1 mei 2013

Lashextender Mascara - Wimpers uit een flesje


Een obekend merk, altijd spannend om er wat van uit te proberen. Ik heb ook geen idee wat de naam van het merk is. Achter op staat wel Perlabella, misschien heeft dat er iets mee te maken? Hoe dan ook, een 2 stappen mascara. Ik heb ooit wel eens een 2 stappen mascara van Essence geprobeerd, die was over het algemeen prima. Deze ook?

 
De verpakking is wel leuk, ik vind het er zelf alleen een beetje goedkoop uitzien. Ik heb er namelijk maar €1 voor betaald, gekocht op de Beautygloss party. Ik was benieuwd wat je voor €1 zou krijgen. Dat die goedkoop is zegt natuurlijk niet dat die niet fijn is.
 

Het is dus een 2 stappen mascara. Leuk. De ene stap zou denk ik voor lengte moeten zorgen, en de andere voor volume.


 
 Dit is het borsteltje van stap 1. Een vrij simpel borsteltje, vind ik.


Dit zijn mijn wimpers met een paar laagjes van stap 1. Niet echt heel veel verschil. Niet echt bijzonder.

 
Het borsteltje van stap 2. Hetzelfde borsteltje, maar dit borsteltje neemt meet mascara mee voor mijn gevoel. Het moment dat je borsteltje 2 uit de verpakking draait, kan je borsteltje 1 uit stap 2 draaien. Uiteindelijk heb je dus maar 1 borsteltje.
 
 
''Hier heb ik stap 2 over stap 1 aangebracht, niet alleen stap 2.''
 
Mijn wimpers met stap 2 eroverheen. Ik ben best tevreden voor €1. Mijn wimpers krijgen hierdoor zeker meer lengte en volume. Een prima mascara. Waar je deze mascara kan kopen weet ik niet, maar er zijn merken zoals Essence die ook 2 stappen mascara's verkopen! Misschien is dat een goede vervanger als je deze niet kan vinden!
 
<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten