Totaal aantal pageviews.

zaterdag 25 mei 2013

Het Cynthia Beauty Boek


Beautyblogs kijken, ik doe het zelf elke dag. Ik heb in de loop van tijd een groepje bloggers waarvan ik elke dag trouw hun site bezoek. Cynthia Schultz is hier 1 van, beter bekend als MissLipgloss, toen ik hoorde dat ze met een boek kwam, was ik gelijk nieuwschierig! In dit artikel vertel ik wat ik ervan vind!




Als eerste vind ik dat het boek er geweldig uitziet! Veel roze en hele mooie foto's. Wanneer je het boek openmaakt zie je als allereerst foto's. Ik denk dat deze foto's van Instagram afkomen, maar dat weet ik niet zeker. Het ziet er in ieder geval wel allemaal heel mooi uit. Het boek heeft ook verschillende hoofdstukken, over haarzelf, hoe het allemaal is begonnen, maar natuurlijk gaat de rest over beauty! Ze vertelt echt onwijs veel, over alles geeft ze goede uitleg. Makeup, kwasten, nagels, verzorging en nog veel meer kan je in dit boek vinden. Ook kan je tips vinden die altijd van pas komen. In 1 woord, ik vind het een geweldig boek en Cynthia mag trots op zichzelf zijn!
Je kan het boek bij boekhandels kopen, ik heb de mijne bij de Gruijter gekocht, maar in de webshop van MissLipgloss kan het ook. Het boek kost €14,99.

<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten