Totaal aantal pageviews.

donderdag 2 mei 2013

Fogan vloeibare eyeliner


Vandaag een budgetmerk, een superbudget merk. Fogan. Het merk zelf kende ik nog niet. Weer een onbekend merk dus! Vandaag een vloeibare eyeliner. Ik kocht deze eyeliner voor maar €1!

 
De verpakking, langwerpig en plastic. Ik vind het er zelf een klein beetje goedkoop uitzien, maar dat zegt natuurlijk nog niks. Verder staan er gouden detail's op de verpakking.
 
 
Je hebt verschillende soorten vloeibare eyeliners, met een kwastje of een stiftje. Ik vind zelf persoonlijk een stiftje makkelijker werken, zo werk je naar mijn mening een stuk preciezer.  Het is gewoon hetzelfde als met eenn stift schrijven, best makkelijk.
 
 
Swatches! De eyeliner is goed zwart en goed gepigmenteerd. Je kan er zowel dikke als dunnere lijntjes meezetten. Handig voor iedereen. De eyeliner is na 1 á 2 minuten opgedroogd.
 
 
Hier heb ik een winged eyeliner met de eyeliner gezet. Het is vrij makkelijk om dit te doen. Zorg wel dat je een goede steun hebt, anders heb je kans dat je snel uitschiet.
 
 
Ik vind het een prima eyeliner voor maar €1! Ik heb het op de Beutygloss party gekocht, maar je kan het heel makkelijk bestellen op de site! Deze eyeliner bevat 12ml & Fogan prodcuten kosten maar €1 per stuk.
 
 
 
<3
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten