Totaal aantal pageviews.

zaterdag 4 mei 2013

Benefit - Girls Meets Pearl

 
Benefit producten, ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Vandaag een review van Girl Meets Pearl, een vloeibare highliter. Het is een mini verpakking, maar je hebt maar een klein beetje nodig. Hierdoor is het product nog best zuinig in gebruik. Ik kocht dit product in de Finding Mr. Bright Kid van Benefit, waar nog meer mini's inzaten.
 

 
Het komt in een mini tubetje, werkt handig. Je kan er echt een heel klein beetje uithalen wat genoeg is. Maar je kan natuurlijk zoveel gebruiken als je wilt. Ik kan de kleur het best omschrijven als een roze, goud achtige kleur. Deze kleine verpakking bevat 7.5 ml.
 
 
Hier heb ik nog niks van het product aangebracht, je ziet misschien wel wat kleine glittertjes, maar dat komt door een highliter die ik een paar uur daarvoor had aangebracht.
 
 
Hier heb ik Girl Meets Pearl aangebracht, boven mijn blush op het hoogste gedeelte. Ik raad je aan om vloeibare producten ( zoals dit ) voor je poeder aan te brengen, breng je dit aan nadat je je poeder hebt aangebracht, krijg je vlekken. Je ziet hier al een stuk meer glans. In het echt is het nog mooier!
 
 
Hier heb ik het product nog wat extra versterkt, door er een poeder highliter over aan te brengen. Ik heb hiervoor deze MSF van M.A.C gebruikt. Ik vind het heel mooi.
 
 
Dit is een mini, en ik denk dat je die niet los kan kopen. Wel kan je de full size kopen op de officiele site van Benefit, maar Benefit wordt ook bij sommige Douglas fillialen verkocht. De full size Girl Meets Pearl kost 30 Dollar, omgerekend ong. €22. Ook kan je er voor kiezen om de set te kopen, zoals ik heb gedaan, zo krijg je de mini van Girl Meets Pearl, maar ook samples van, Posie Tint, High Beam en Erase Paste concealer. Deze set kost omgerekend ong. €21 en is ook te koop op de site, maar ik heb hem ook gezien bij de Douglas, ik weet alleen niet of die daar nog te koop is.
 
<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten