Totaal aantal pageviews.

woensdag 8 mei 2013

De Beautyblender


De Beautyblender, iets wat heel veel mensen gebruiken voor hun makeup. Volgens mij is iedereen enthousiast over deze spons.. Het is gewoon een ei waar je je vloeibare foundation mee aan kan brengen. Dat niet alleen, je kan er bijvoorbeeld ook creme producten mee aanbrengen, zoals creme blush. Trouwens, het ei komt in een plastic bakje, maar er is ook nog een stuk wat je Beautyblender in de verpakking vast houdt, zoals je nu ziet ligt het ei er gewoon los in, maar als je hem krijgt is dat niet zo. Ik had het natuurlijk al weggegooid voordat ik er fotos van ging maken.

 
Dit is het ei. ( hier is het ei al een beetje vochtig ) Ten eerste vind ik het er leuk uitzien, fel roze. Je hebt het ei ook in het zwart en het wit. Ik heb alleen het ei gekocht, maar je kan ook 2 eieren kopen, of een ei met een speciale shampoo erbij. Maar je kan het ei ook prima schoonmaken met baby shampoo.
 
 
Het is de bedoeling dat je het ei nat maakt en vervolgens uitknijpt. Dit herhaal je een paar keer. Doordat je het ei nat maakt groeit het. Zo wordt het makkelijker om je makeup ermee aan te brengen.
 
 
 
Nu is het ei helemaal nat, knijp het uit en herhaal dit een paar keer.
 
 
Dit is het ei op maximale groter. Heel veel groter wordt die waarschijnlijk niet.
 
 
Nu knijp je de rest van het water uit in een handdoek. Zorg dat die niet meer nat is, maar wel nog een beetje vochtig voor het mooiste effect.
 
 
 
Hier draag ik geen makeup, alleen een beetje primer maar daar zie je verder niks van.
 
 
Hier heb ik mijn BB cream met de beautyblender aangebracht. Ik vind het effect echt heel mooi.
 

Ook langs de neus is de roodheid verdwenen, het is trouwens de bedoeling dat je de spons op je gezicht dept, niet vrijven, anders krijg je strepen. De Beauyblender werkt snel een mooi.
 
 
En hier draag ik de rest van mijn makeup. Ik vind de Beautyblender echt ontzettend fijn! Je kan de Beautyblender op Boozyshop kopen, helaas alleen online verkrijgbaar. De Beautyblender kost €14,95 en is echt een must!
 
<3

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten