Totaal aantal pageviews.

zondag 12 mei 2013

Tag - Beauty Dilemma's


Vandaag weer een Tag, éentje die me erg leuk leek. In deze Tag krijg je 15 vragen gesteld over beauty dilemma's. Situatie's waarbij je denkt, seriously!? Het leek me erg grappig om deze tag te doen!


Vraag 1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare zwarte snor?: Geen wenkbrauwen, absoluut. Mijn wenkbrauwen kan ik altijd nog bijtekenen, het lijkt me namelijk echt leuk om voor 1 dag wenkbrauw loos te zijn, en dan is los te gaan met rare wenkbrauw vormen.

Vraag 2. Hele mooie, gezonde, perfecte nagels hebben maar deze nooit meer mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?: Doe dan maar hele mooie gezonde nagels die je nooit meer mag lakken. Ik heb zelf niet super sterke nagels, dus dat zou wel fijn zijn.

Vraag 3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?: Ehm, lang haar tot mijn voeten denk ik. Ik ben er zo ontzettend aan gewend om geen kort haar te hebben, daarom zou ik het geduld niet hebben om gemillimeterd haar weer te laten groeien.

Vraag 4. De rest van je leven met een smokey eye rondlopen, of de rest van je leven geen oog makeup meer dragen?: Lastig.. Ook slapen met een smokey eye? Douchen met een smokey eye? Vervolgens een panda zijn. Hmm. Ik vind smokey eye heel mooi, maar voor de rest van mijn leven? Doe dan maar geen oog make up meer, hoe moeilijk het afscheid ook is.



Vraag 5. Heel erg rode wangen hebben, of een grauw gezicht?: Rode wangen, absolutely. Dit ziet er toch veel leuker uit dan een grauw gezicht zonder maar enkele kleur erop?

Vraag 6. Geen cosmetica meer gebruiken, of alleen nog maar cosmetica gebruiken die op dieren is getest?: Absoluut geen cosmetica meer gebruiken. Ik vind het gewoon echt ontzettend sneu. Dan maar geen make up.

Vraag 7. Gele tanden met een perfect gebit, of scheve tanden die mooi wit zijn?: Dan maar gele tanden die mooi staan. Ik wil nog wel kunnen lachen, en een beetje rode lipstick en je tanden lijken gelijk een stukje witter.

Vraag 8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, met het risico dat mensen je raar aankijken, of 1 dag maar nep ziek zijn?: Dan maar een niet draagbare look.



Vraag 9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken en wachten tot je nagellak er afbladdert, of elke dag je nagellak verwijderen?: Elke dag je nagellak verwijderen, zo heb je elke dag mooie nagels en ziet het er mooi uit. Gelukkig ben ik altijd simpel met nagellak en maak ik nooit mooie kunstwerken, anders was het natuurlijk wel een beetje zonde.

Vraag 10. Een bodylotion gebruiken die je huid ontzettend mooi en zacht maakt, maar wel verschrikkelijk stinkt, of een bodylotion die heerlijk ruikt maar niks doet voor je huid?: Dan maar de bodylotion die lekker ruikt. Ik ruik liever lekker dan dat ik stink.

Vraag 11. Je haar in een felle kleur verven ( roze/groen ) of grijs?: Een felle kleur, maar no way grijs.

Vraag 12. Je gezicht nooit meer scrubben, of alleen nog maar mogen scrubben met suiker en zout korrels?: Dan maar met zout en suiker korrels, ik scrub mijn huid dan niet vaak, maar toch doe ik het af en toe.

Vraag 13. Een ordinaire lip liner om je lippen heen hebben, of uitgelopen panda eyes?: Lip liner denk ik. Ik vind panda's ontzettend schattig, maar niet voor een every day look. Doe dan maar ordinaire
lippen..



Vraag 14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie ( Douglas ) of bij de drogist?: Dan nooit meer cosmetica bij de drogist, aangezien ik toch wat liever duurdere merken gebruik, budget merken zijn ook leuk, maar ik vind M.A.C toch net iets leuker

Vraag 15. De komende 1,5 geen make up meer kopen ( huidverzrogings producten mogen wel ), of je hele stash inleveren ( ook huidverzorgingsproducten ) maar er daarna €250 voor terug krijgen?: Hah, dan 1,5 jaar geen make up kopen, maar nooit dat ik mijn stash zou inleveren!




Dit waren de vragen! Ik vond het een superleuke Tag om te doen!

<3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten