Totaal aantal pageviews.

zaterdag 25 mei 2013

Miss Sporty Studio Lash Incrediball Mascara


Miss Sporty is een budgetmerk waar ik niet veel producten van heb. Totdat Miss Sporty met deze mascara uit kwam, de Incrediball Mascara, waar ik veel goeds over heb gelezen. En wat is er nou fijner dan een goede mascara voor maar een paar euro? Vandaag probeer ik deze mascara uit.



De verpakking, ik vind hem niet heel bijzonder. Wel leuk, een oranje verpakking met zilvere letters. Ik vind hem er wel prima uitzien. Ik vind hem er ook niet zo super goedkoop uitzien.


Dan het borsteltje. Het is geen normaal borsteltje. Het borsteltje heeft korte rubbere haartjes. Ook heeft dit borsteltje een klein balletje aan het einde. Zo kom je makkelijker bij de binnenste wimperhaartjes. Ik vind het borsteltje heel fijn werken.


Dit is hoe mijn wimpers eruitzien wanneer ik ze alleen heb gekruld. Ik hem makkelijke wimpers, ze zijn best lang. Een goede mascara vinden is daarom voor mij geen probleem.



En dit zijn mijn wimpers met de Incrediball Mascara! Wow! Hij is echt fijn. Hij geeft mijn wimpers lengte en volume, ook scheidt hij ze mooi. Ik vind het echt een goede mascara!


De Incrediball Mascara is voor maar €3,99 verkrijgbaar bij de Dirx, en sommige Etos fillialen.
 
<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten