Totaal aantal pageviews.

zondag 5 mei 2013

Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara

 
Eens in de zoveel tijd wordt het assortiment van Essence en Catrice vernieuwd. Nog niet heel lang geleden is dat gebeurt. Daarbij is deze nieuwe mascara van Essence uitgekomen. Ik was erg benieuwd en besloot hem te testen.


 
Als eerste de verpakking, die vind ik echt heel tof. Knal paars/roze. Ik vind de letters die erop gedrukt zijn ook heel erg leuk. De mascara bevat 12 ml.

 
Het borsteltje is best groot. Vrij korte haartjes en verder geen bijzondere vorm. Gewoon recht.
 
 
Dit zijn mijn wimpers zonder iets erop. Ik heb ze hier wel gekruld, maar verder heb ik geen moeilijke wimpers van mezelf.
 
 
Dit zijn mijn wimpers met de mascara. Hij scheidt mijn wimpers mooi en het is eigenlijk gewoon een prima mascara. Ook geeft hij mijn wimpers geen klontjes en ik krijg er wat volume door.
 
 
 
De Essence mascara is bij de Kriuidvat te koop en kost maar €2,79. Niet duur voor een mascara die zijn werk goed doet!
 
<3
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten