Totaal aantal pageviews.

zondag 5 mei 2013

Andrélon Pink Collection - Get The Volume Mousse


Haren wassen en haren borstelen, veel meer doe ik eigenlijk niet met mijn haar. Ik doe gewoon niet zoveel bijzonders met mijn haar, af en toe stijl en krul ik het wel, maar meer ook niet, en zeker niet elke dag. Toch vond ik het wel heel leuk om de nieuwe Volume Mousse van Andrélon uit te proberen, uit de Pink Collection.

 
Het komt in een stevige verpakking die 200 ml. bevat. De verpakking is ombre, van blauw naar roze. Het zier er leuk uit.
 
 
Het product zelf komt uit een soort van tuut. Eerst goed schudden voor gebruik, daarna de knop indrukken. Werkt heel makkelijk.
 
 
Dit is mijn haar wanneer het alleen is doorgekamt. Zoals je ziet is het niet heel veel boeiend. Ik heb vrij normaal haar.
 

 
Dit is wat ik ongeveer gebruik voor alleen de bovenkant van mijn haar. Niet genoeg voor heel mijn haar.
 
 
Hier heb ik de mousse in mijn haar aangebracht. Het is heel belangrijk dat je alles goed verdeeld en dat je er voor zorgt dat je geen witte mousse meer ziet in je haar. Wanneer alles is verdeeld ga je met je vingers een beetje volume proberen te creéren. De mousse geeft aan mijn haar wel wat volume maar niet extreem veel.
 
 
Op de verpakking stond dat je nadat je de mousse hebt aangebracht, je haar ook nog even kan fóhnen. Dus dat heb ik gedaan. Dit geeft net iets meer volume.
 
 
 
 
De Andrélon Pink Collection is te koop bij de Kruidvat, en bij de Etos heb ik gehoord. De Volume Mousse kost €4,99
 
<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten