Totaal aantal pageviews.

woensdag 8 mei 2013

DIY - Chocolade Gezichts Masker


Vandaag een leuke en super simpele DIY. Namelijk het Chocolade gezichts masker. Je hebt niet veel dingen nodig en alles kan je gewoon in de supermarkt kopen. Echt veel resultaat zal je niet krijgen van dit masker, wel wordt je huid er lekker zacht van/

 
Dit is alles wat je nodig hebt, yoghurt, honing, en pure cacaou poeder. Hoezo er yoghurt in dit masker zit weet ik ook niet precies, yoghurt is wel ontzettend fijn om te smeren als je verbrandt bent. Honing werkt goed tegen irritaties en het maakt niet uit wat voor huidtype je hebt, ook zorgt honing ervoor dat dit masker plakkerig is en 1 geheel blijft. Cacoau poeder zorgt voor het chocolade effect.
 
 
 
Het hoeveelheden die ik nu ga laten zien is voor 2 personen. Als eerste gebruik ik de pure cacaou poeder, hier gebruik ik ongeveer 1/3 eetlepel voor.
 
 
Nu de honing, hier gebruik ik ongeveer een halve eetlepel voor.
 
 
En als laatste de yoghurt, hier gebruik ik iets minder dan 1 eetlepel voor.
 
 
Ik vind het zelf fijn om maskers met een foundation kwast aan te brengen.
 
 
 
Op de 1e foto heb ik 1 dun laagje aangebracht, op de 2e foto heb ik een wat dikker laagje erover aangebracht. Het is een lekker masker, maar verder niet bijzonder. Je krijgt er een zachte huid van, maar verder niks. Het is wel een lekker masker voor als je een zachte huid wilt.
 
<3
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten