Totaal aantal pageviews.

zaterdag 11 mei 2013

M.A.C Cream Colour Base - Shell

 

 
Ik denk dat mijn favoriete producten wel highliter en blush zijn. Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen, en ook vandaag kon ik het weer niet laten. Bij de M.A.C in Antwerpen nam ik een Cream Colour Base mee in Shell, dit product dat je o.a kan gebruiken als creme highliter ( wat ik doe ) maar ook bijvoorbeeld op je lippen.


 
M.A.C poducten komen in een mat zwart doosje, zoals we gewend zijn. Ik vind het er zelf altijd mooi en luxe uitzien. De Creme Colour Base heeft een creme achtige substantie, het is geen poeder, maar het is ook geen vloeibaar product, het zit er tussen in. De Cream Colour Base bevat 3,2 g.
 
 
De kleur, Shell. Een prachtige kleur om als highliter te gebruiken. Ik gebruik het product gewoon met mijn vingers. Ik pak een beetje en klop het op het gedeelte boven mijn blush.
 
 
Hier zie je swatch, niet heel goed, maar je ziet hem wel.
 
 
Hier is de highliter vrij fel aangebracht, iets wat ik zelf overdag niet zou doen, om dit effect iets te verminderen besloot ik er met gezichtspoeder overheen te gaan.
 
 
Hier heb ik best veel poeder er over aangebracht, om te laten zien dat je het zo extreem of zo rustig kan maken als je wilt. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om minder poeder aan te brengen. Het is maar net wat je zelf het mooist vind. Ik raad je wel aan om dit aan te brengen voordat je je poeder gaat aanbrengen, anders kan het nog wel is gaan vlekken.
 
 
M.A.C Cream Colour Base en andere M.A.C producten zijn o.a verkrijgbaar bij M.A.C Counters en de Pro Store, maar ook sommige Douglas fillialen verkopen M.A.C, online bestellen kan ook via de site. M.A.C Cream Colour Base kost €18,50.
 
<3
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten