Totaal aantal pageviews.

maandag 13 mei 2013

Sleek Rose Gold Blush

 
Het zou dé dupe van de wereldbekende Nars Orgasm blush moeten zijn. Sleek Rose Gold. Het enige is dat Sleek en Nars bijde niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Ik heb zelf ( jammer genoeg ) Nars Orgasm niet om ze te vergelijken. Sleek Rose Gold zou ook iets meer naar het oranje nijgen, maar verder zouden ze het zelfde zijn.



 
De blushes van Sleek bevatten 8 gram, en het komt in een matte verpakking waar Sleek glanzend opstaat. Ik vind het er prima uitzien, maat ik vind wel dat de doosjes moeilijk te openenen zijn. Verder zit er in de verpakking nog een grote spiegel.
 
 
 
Dit is de kleur, een warme roze/peach kleur met prachtige goude glans.
 
 
De swatch. De kleur is goed gepigmenteerd, daarom breng ik hem soms met een stipple  brush aan, zo breng je hem niet in 1x heel dik aan.
 
 
Hier heb ik de blush aangebracht, je ziet dat hij een hele mooie goude glans heeft.
 
 
Sleek Make Up is helaas niet in Nederland verkijgbaar, maar online bestellen kan ook op de site van Sleek, of andere webshop's zoals Boozyshop. Sleek mono blushes kosten €5,95.
 
<3
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten