Totaal aantal pageviews.

dinsdag 30 april 2013

Mijn eerste Inglot Freedom System Palette


Ten eerste, wat is Inglot leuk! Mooie professionele makeup. Ik kocht een Freedom System Palette met 2 kleuren oogschaduw. Het Freedom System Palette houdt in dat je zelf een paletje samen kan stellen met je eigen kleuren van Inglot. Leuk! Je kan zoals ik een paletje nemen met 2 kleuren, maar ook bijvoorbeeld met meer, zoals 5, maar ook nog meer. Je hoeft ze niet persee met oogschaduw te vullen, blush kan bijvoorbeeld ook.


Het paletje komt in een mat zwart kartonnen doosje. Er staat Inglot op, verder niks. Ik vind het er strak en luxe uitzien, ook mooi.


De oogschaduws zelf komen ook in een mat doosje, met een bijna doorzichtige deksel, ook mat. Erop staat Inglot gedrukt. Erg mooi.


Het leuke vind ik dat je de deksel eraf haalt via magneetjes. Is wat anders dan een 'klik-deksel'. Pas wel op dat je niet perongelijk de punt van de deksel in je oogschaduw drukt! Ook zijn de magneetjes vrij sterk, als je het dekseltje er weer op doet, doe dat dan rustig. Verder vind ik het heel tof.


Dan de kleuren. Ik heb gekozen voor naturel kleuren. Ik ben ook gegaan voor matte kleuren, vind ik heel mooi. Ik heb gekozen voor heel licht roze, en licht bruin. Eerst wou ik ipv de licht roze kleur, een iets meer huidskleurige kleur, maar die was er niet meer. Achteraf vind ik het helemaal niet erg, ik vind deze kleuren heel mooi! Ook in combinatie vind ik ze zelf persoonlijk er mooi.


De swatches, de kleuren zijn goed gepigmenteerd. Ook zijn de oogschaduws echt super zacht! Ik gebruik de lichtroze kleur op mijn ooglid, en de donkere kleur in mijn arkadeboog. En zo krijg je een natuurlijke look. De kleuren zijn 342 en 356.


Ik vind het een super palette! Ik gebruik hem bijna elke dag! Ik kocht mijn palette voor €19.

<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten