Totaal aantal pageviews.

vrijdag 19 april 2013

Tag - Before I Die


Vandaag een tag, 1tje die ik al heel lang wil doen! In deze tag laat je zien wat je gewoon nog een keer wilt doen, before you die.


  
''Alle foto's komen van http://weheartit.com/''


Als eerste, een mooie bruiloft hebben. Aangezien ik pas 14 ben, is het natuurlijk nog lang geen tijd, maar het lijkt me wel heel leuk. Zeker op een strand.
 
 
Typisch iets wat in films gebeurt, maar wat lijkt dit me leuk. Gewoon met een paar vrienden. Jaaaaa.
 
 
Dit wil ik zeker doen, denk aan New York, London, Parijs.. Nog veeeel meer.
 
 
   Ik denk de droom van elke shop-verslaafde. Gratis shoppen, wat lijkt dit me geweldig zeg!


Thuis hebben we op het moment al een ontzetten leuke hond, een Amerikaanse Bulldog. Maar later wil ik misschien wel een huisdier. Zo een lieve puppy.

 
Gewoon, iets voor een ander doen. Iets voor iemand anders kunnen betekenen.

Ik heb ze al wel eens gezien, maar nog nooit een kus gegeven. Ik hou ontzettend veel van dieren, en dolfijnen houden veel van mensen. Het lijkt me heel leuk om dit een keer te doen.

Minder bang zijn en dingen gewoon doen. Ik vind sommige dingen echt heel eng, ik heb soms namelijk ook ontzettende hoogtevrees. Terwijl ik vliegen niet meer eng vindt, dit heb ik namelijk al een paar keer gedaan, vind ik sommige achtbanen bijvoorbeeld wel eng. Toch vind ik dat ik een keer over angst heen moet komen.

Dit lijkt me echt heel tof, een tattoo. En absoluut geen grote kunstwerken, maar juist iets kleins, maar wel met een grote betekenis. Op mijn polzen lijkt het me bijvoorbeeld heel mooi, of op 1 van mijn vingers, bijvoorbeeld een heel klein hartje op mijn ringvinger. Of een naam van een belangrijk persoon op mijn pols. Als het maar iets kleins is, waar ik zeker te weten geen spijt van krijg.

 
    Wat zou dit geweldig zijn, een medicijn voor die verschrikkelijke ziekte..

Omijngod. Wat lijkt dit me toch lekker zeg.


Dit lijkt me echt zo leuk! Het ziet er zo gezellig uit, nu weet je zeker dat je je 's avonds nooit meer verveeld als je in bed ligt.

             Gewoon om te genieten van het prachtige uitzicht.


             En als allerallerallerlaatste..

Omdat dit gewoon belangrijk is. Als je dromen hebt, leef ze. Zo maak je het leven een stuk leuker. Do what you want & be yourself. Dan komt het allemaal vast wel goed.


              <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten