Totaal aantal pageviews.

zondag 28 april 2013

Real Techniques - Travel Essentials Kid

 
Al een lange tijd wil ik kwasten van Real Techniques uitproberen, ik was er erg benieuwd naar! Ik heb van vele mensen gehoord dat ze erg fijn zijn. Toen ik gister op de Beautygloss party was, kocht ik bij de stand van Enchantra deze Kid, voor €25.


 
Hier zie je de 3 kwasten die je bij deze set krijgt. Als eerste een platte foundation kwast, daarna een soort van grote oogschaduw kwast en als laatste een soort poederkwast.
 
 
Op kwasten na krijg je bij deze set ook een soort van opberg hoes voor je kwasten! Echt super handig gedaan! Je kan de hoes dicht klappen en vervolgens dichtmaken, handig om mee te nemen!
 
 
Maar dat is niet alles, van de hoes kan je namelijk ook een standaard maken! Echt heel erg slim bedacht! Zo maak je ook ruimte voor meer kwasten.
 
 
Als eerst de foundation kwast. De Essential Foundation Brush. Ik vind het persoonlijk niet super om mijn foundation met zo een soort kwast aan te brengen, omdat je er toch snel strepen mee kan krijgen. Ook vind ik de kwast een klein beetje klein. Vind je dit soort kwasten wel fijn voor je foundation is dit denk ik een prima kwast. De haren van de kwast zijn super zacht!
 
 
Dan de 2e kwast van de set, de Domes Shadow Brush. Het lijkt op een oogschaduw kwast, en daar gebruik ik hem dan ook voor. Hij is vrij groot, maar erg zacht. Je kan hier gemakkelijk kleur mee aanbrengen op je gehele ooglid.
 
 
Dan mijn favoriete kwast van alle kwasten! De Multi Task Brush. Het is echt een super kwast! Hij is méga zacht. En je kan hem inderdaad voor meerdere dingen gebruiken. Ik heb hem vandaag voor mijn poeder, blush, highliter en bronzer gebruikt. Hij is echt ontzettend fijn ingebruik. Ik ben serieus verliefd op deze kwast!
 
 
Real Techniques kwasten zijn te koop op de website van Enchantra voor €26.
 
<3
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten