Totaal aantal pageviews.

zondag 21 april 2013

Lush - Lemony Flutter

Lemony Flutter van Lush, wat is het toch een fijn product. Ik kocht mijne in Antwerpen, voor ongeveer €10/€12. Sinds ik hem heb heb ik hem heel vaak gebruikt, het is zo fijn spul.. En je doet er zo lang mee! Ik heb mijne nu een half jaar, ik heb hem bijna elke dag gebruikt, en er zit nog zeker meer dan de helft in!

 
 
Het komt in een mat zwart potje, met een inhoud van 50g. Aangezien je steeds maar een klein beetje nodig heb, is het erg zuinig in gebruik. Ik vind het er goed uitzien
 
 
De ingredientenlijst.
 
 
Dit is hoe het eruit ziet, het is een soort van wit creme achtig spul, dat heeeerlijk naar citroen ruikt.
 
 
Dit is alles wat je ongeveer nodig hebt voor 1 hand.
 
''Hema nagellak in 814 ( artikel )''
 
Hier heb ik Lemony Flutter op mijn nagelriemen aangebracht, het maakt je nagelriemen werkelijk zachter! Het is heerlijk spul. Je kan Lemony Flutter ook prima voor andere droge plekjes gebruiken, zoals hielen, ellebogen en tenen.
 
 
Lush is te koop in de Lush winkels, of op www.lush.nl
 
<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten