Totaal aantal pageviews.

zaterdag 20 april 2013

Mijn favoriete gezichtskwasten

 
Vandaag laat ik je mijn favoriete kwasten zien. Toen ik de foto's aan het maken was, kwam ik erachter dat ik 1 kwast was vergeten. Dit komt omdat ik op het moment niet thuis ben, dus had ik maar even snel 4 kwasten meegenomen. Maar aan het einde zou ik nog even een foto plaatsen met de kwast die ik bedoel, want het is zeker ook een favoriet.



Dit zijn ze. De 1e 3 kwasten komen uit een kwastenset die ik een tijdje geleden heb besteld op www.beautygloss.nl , helaas is de webshop van Mascha gestopt, maar er zijn andere merken die ook kwastensetten verkopen.


''Bourjois Healthy Balance Poeder in 52 Vanilla''

Als eerste mijn poederkwast. Ik gebruik deze kwast echt al zo lang als ik me kan herrineren voor poeder. Hij is lekker zacht en dat blijft hij ook, ook na het wassen. Hij is nu al best oud en ik begin tegenwoordig wel een beetje te voelen dat hij heel zacht gaat prikken, maar dat is echt maar een heel klein beetje, en alleen maar als je de kwast op je gezicht dept. Verder is het een prima poeder kwast.

 
''MAC Mineralize Skinfinish in Soft & Gentle & ELF blush in #20907''
 
Mijn bronzer kwast, terwijl hij met een highliter en blush op de foto staat? Ik had namelijk mijn bronzer niet hier, maar aangezien ik deze kwast af en toe gebruik voor blush, had ik hem maar zo op de foto gezet.
 
 
Deze kwast gebruik ik zelf dus het meest voor bronzer, omdat hij schuin afgesneden is, kan je heel makkelijk product aanbrengen. Bronzer breng je onder je blush aan. Ook deze kwast is wederom erg zacht, en blijft dat ook.
 
 
''MAC Mineralize Skinfinish in Soft & Gentle & ELF blush in #20907''
 
Mijn meest gebruikte kwast voor blush, ook deze kwast gebruik in al heel lang! Hij is niet al te groot maar ook niet te klein, gewoon goed. Ook gebruik ik hem soms voor highliter, of anders gebruik ik daar een grote blendingskwast voor. Ook deze kwast is lekker zacht, maar ik begin bij deze kwast ook te merken dat als je hem dept, hij toch een beetje begint te prikken. Voor de rest een prima kwast.
 
 
''Gosh Natural Touch Foundation in 32 Pearl''
 
Mijn enige stippling brush, ik vind hem prima. Hij is van elf en kostte ongeveer €4/€5 euro. Je kan stippling brushes voor meerdere dingen gebruiken, foundation, of voor hele gepigmenteerde producten. Omdat de haartjes van een stippling brush niet dicht op elkaar staan, neemt hij minder product op, waardoor je iets natuurlijker kan aanbrengen. Ik gebruik zelf mijn stippling brush voor foundation, daar werkt hij prima voor. Ik merk wel dat als je de kwast over je hand heen haalt, hij heel zacht is, maar als je hem stippelt hij wel een beetje kan prikken. Als ik mijn foundation hiermee aanbrengen heb ik er niet echt last van, maar ik weet dat meerdere mensen dit vinden. Alsnog is het voor €5 een prima stippling brush.
 
 
Op deze foto zie je dat de haren niet dicht op elkaar staan.
 
 
En tot slot de kwast die ik vergeten was (sorry), de Sigma Flat Kabuki F80. Deze kwast is mijn duurste kwast, Deze kwast kost 18 dollar, wat omgerekend ongeveer €13,50 is.Opzich niet heel duur, maar ook niet budget. Deze kwast is eigenlijk precies het tegenovergestelde van de ELF Stippling Brush. Met de ELF Stippling Brush, krijg je een natuurlijk effect omdat de haren niet dicht op elkaar staan. Bij deze kwast staan de haren júist wel dicht opelkaar, waardoor je een vrij dekkend effect krijgt. Ik vind het een hele fijne kwast, en dit is de enige kwast die echt goed zacht blijft. De andere kwasten ook wel, maar deze kwast is toch wel erg zacht.
 
 
Dit waren mijn favoriete gezichtskwasten.
 
<3
 


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten