Totaal aantal pageviews.

zondag 7 april 2013

Wreck This Journal - Nederlandse Editie

Toen ik dit boekje zag, was ik er gelijk nieuwschierig naar. Ik dacht gewoon dat het een leesboekje was, maar dat had ik mooi mis. Het is dus een boekje waar allemaal opdrachten in staan die je moet uitvoeren. Het is echt heel leuk! Ik heb zelf ook een paar opdrachten uitgevoerd. Ik heb zelf het boekje voor 12 gekocht op Bol.com. 14 + verzendkosten.



De allereerste pagina, waar staat: 'Wreck This Journal, creéren is vernietigen. Keri Smith.'
De letters heb ik zelf ingekleurd, anders vond ik het er zo leeg uitzien.

De instructies. Ik moet zeggen dat ik me niet aan 1 houdt, ik neem mijn 'dagboek' namelijk niet overal mee naar toe.
2 van de eerste opdrachten! Je moet de rug van het boek breken, en de andere bladzijde volledig leeg laten. Het is volgens mij de bedoeling dat je boek er aan het einde totaal anders uitziet.
Mijn smerigste pagina's tot nu toe. Deze pagina mocht ik vies maken met eten, dus ik besloot hier een pizzapunt op te plakken. Yum.
1 van  mijn favoriete opdrachten, met het boek douchen! Ik heb het nog niet gedaan, ik weet nog niet zo goed hoe ik het ga doen. Misschien alleen die pagina of heel het boek. Toch heb ik al iemand op Youtube gezien die met het boek heeft gedoucht.
Tot nu toe mijn favoriete pagina! Ik vind hem er zo vrolijk uitzien! Ik moest even nadenken hoe ik deze pagina ging inkleuren, en dit is er van gekomen. Hier is de bedoeling dat je je favoriete pagina weggeeft, en aangezien dat deze pagina tot nu toe is, stel ik deze opdracht uit, haha.
Wat Keri Smith zelf zegt over het boek: 'Als je jezelf uitdaagt en uit je vastgeroeste patronen breekt, vergroot je je wereld. En daar word je gelukkig van'. Keri Smith. Ik vind het een leuke en mooie tekst.
Ik ben serieus verliefd geworden op dit boekje, het is zó verslavend! Ik heb natuurlijk de Nederlandse versie, maar de Engelse versie is er ook. Ook heeft Keri Smith meer van dit soort boekjes, je kan ze op Bol vinden en de meeste zijn er ook in het Nederlands! Ik ben zeker van plan om meer van haar boeken te kopen, het is zo leuk!

<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten