Totaal aantal pageviews.

zaterdag 23 maart 2013

Benefit Coralista Blush

Een tijdje geleden konden jullie al een review over Hoola Bronzer lezen van Benefit, (Hoola) en vandaag is het tijd voor Coralista! Ik heb Coralista en Hoola sinds ik ze heb elke dag samen gebruikt in combinatie met de highliter Soft and Gentle van MAC. (Soft and Gentle)


 
Net als Hoola komt Coralista ook in een kartonnen doosje met een vouwdeksel en ik vind deze verpakking zo leuk! Zo vrolijk en leuke kleuren. Maar de inhoud is natuurlijk ook heel mooi.
Wanneer je de bronzer opent, zie je eerst een klein spiegeltje en een kwastje, net zoals je ook bij Hoola krijgt en volgens mij ook bij de andere 'Box Powders' van Benefit.
Het kwastje vind ik zelf niet echt fijn voor blush en gebruik hem daar ook niet voor, maar ik bewaar ze wel, misschien dat ze ooit nog is van pas kunnen komen.
En dan de blush zelf, hij is zo mooi! (Hier is die al geswatcht, sorrrrrry) Het is geen matte blush, wat ik niet erg vind. Ik vind matte blushes net zo mooi al shimmery. Ik vind de blush echt heel mooi, hij is goed gepigmenteerd en is heel makkelijk om aan te brengen op de appeltjes van je wangen.
En hier de swatch, hij is zoals je ziet mooi gepigmenteerd en gewoon heel erg mooi.
Ik kocht deze blush bij de Douglas in Rotterdam in het Alexandrium, waar ik er €27 voor betaalde,
normaal kosten ze €33, maar ik kreeg 20% korting. Ik ben verliefd op deze blush.

                                                                              <3



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten