Totaal aantal pageviews.

woensdag 6 maart 2013

MAC Mineralize Skinfinish - Soft and Gentle

Zondag heb ik een bestelling geplaats bij Douglas, en het is dinsdag binnengekomen. Ik bestelde 3 producten, 1 daarvan ga ik vandaag laten zien, namelijk een MAC product. Ik ben zelf een grote liefhebber van MAC producten, zeker van dit product.


Vrijwel alle producen van MAC komen in een zwart mat (of glinsterend) doosje. Ik zelf vind de verpakkingen altijd erg mooi.
 
Jammer genoeg zijn MAC producten niet goedkoop. Ik heb voor deze poeder namelijk €28 betaald, wat opzich best duur is, maar er bestaan duurdere producten. Maar wat je krijgt is natuurlijk wel heel erg goed.
 
 
Het doosje is een groot, rond, mat zwart doosje, met een doorizichtige bovenkant. Het formaat is net iets groter dan de blushes van MAC.
En dan de poeder zelf, het is een hele mooie gebakken highlighter, die je gezicht een hele mooie natuurlijke glow geeft. Niet alsof je een vette huid hebt, maar gewoon een mooie natuurlijke glow. Deze poeder kun je op meerdere plekken aanbrengen, namelijk op je jukbeenderen, net iets boven waar je je blush aanbrengt. Of bijvoorbeeld een beetje boven je wenkbrauw, op je neusbrug of een heel klein beetje op je kin.
Hier nog een close-up foto van de MSF. (Mineralize Skinfinish)
En hier heb ik de poeder aangebracht op mijn gezicht, niet extreem, gewoon zoals ik normaal overdag ook zou doen.
Ik ben fan van dit product, hij zit nu al in mijn everyday bakje. Ik zelf heb mijn MSF bij Douglas besteld, maar je kan het natuurlijk ook gewoon in de MAC Store zelf kopen. De MSF in Soft and Gentle kostte €28.

<3


 

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten