Totaal aantal pageviews.

dinsdag 12 maart 2013

Benefit - Hoola Bronzer

Zondag toen ik in de Douglas was, liep ik eigenlijk gelijk door naar de afdeling van Benefit. Al heel lang wou ik namelijk Hoola bronzer, maar ze zijn toch wel erg duur, misschien dat dat me een beetje tegenhield. Maar toch kocht ik 2 'Box Powders', 1 bronzer, en 1 blush. Over de blush komt nog een appart artikel, maar nu eerst de Hoola Bronzer.

Hoola komt in een kartonnen doosje, I like. Ik vind het er erg leuk uitzien. Het dekseltje is een soort van vouwdeksel. (Je haalt hem er niet helemaal van af) Ook komt er een kwastje bij, ik vind het wel handig, maar ik ga hem niet voor bronzer gebruiken. Toch is het altijd handig om zo een kwastje te hebben. Het kwastje is best wel zacht.
Nog een foto van het kwastje van bovenaf.
Dan de bronzer, die is helemaal mat, wat ik zelf mooier vind. Ik gebruik de bronzer om een beetje mee te shapen, daar is die heel fijn voor. Zeker voor de lichte huid is dit een fijne bronzer, omdat die absoluut niet te donker is.
Hier een swatch van de bronzer. Let niet op de andere swatch links. Je ziet dat hij goed gepigmenteerd is, maar wel vrij licht van kleur is. Ik zelf vind het het prettigst om bronzer aan te brengen met een schuin afgesneden kwast, maar zeker geen grote fluffy kwast, met een wat kleinere kwast werkt het wat preciezer.
Hier heb ik de bronzer aangebracht, ik vind hem echt heel mooi. Ook breng ik hem een beetje aan op de tempels van mijn voorhoofd, en een beetje langs de neus.
 Hier zie je goed waar ik de bronzer heb aangebracht, onder mijn blush.
Ik vind het een hele fijne bronzer! Zeker voor de mensen met een wat lichtere huidskleur is dit een hele fijne bronzer! Ik kocht mijn Hoola bij de Douglas, maar daar zijn ze niet duurder dan op andere plekken. Ik betaalde €27 voor dit product, terwijl ze normaal ook gewoon €33 zijn, maar dat komt omdat ik nog korting kreeg.

                                                                         <3



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten