Totaal aantal pageviews.

zaterdag 9 maart 2013

Catrice - Camouflage Cream

Toen ik in het Kruidvat was voor de Maybelline mascara's, (review) viel mijn oog niet alleen daarop, maar ook op de nieuwe concealer van Catrice. Een paar weken geleden is het assortiment van Catrice (en Essence) weer verandert. (dit gebeurt eens in de zoveel tijd) En ik was heel erg benieuwd naar de nieuwe concealer van Catrice, dus besloot hem voor maar €3 mee te nemen.
Ik vind de verpakking prima, glanzend zwart met een doorzichtige bovenkant. Het is een draaidop, wat ik niet erg vind. Ik heb hem trouwens in de kleur 010 Ivory, wat de lichste kleur is. En aangezien ik een vrij neutrale huidskleur heb, vind ik dat deze erg goed matcht met mijn huidskleur.
Ik vind hem fijn. Hij is best wel romig en dat vind ik prettig werken, hij brengt heel mooi aan en blendt ook mooi. Ik heb hem op de volgende foto's onder mijn oog gebruikt.
Dit is mijn oog met niks erop en eronder. Ik heb vandaag namelijk helemaal geen makeup gedragen. Je ziet dat ik geen donkere kringen heb onder mijn ogen, maar dat het wel een klein beetje donkerder is.
En hier heb ik de concealer op het zelfde oog aangebracht. Ik zelf zie duidelijk verschil, het maakt je wat frisser. Ik vind het zelf een goede kleurmatch, en ik vind dat hij goed zijn werk doet.

Ik vind het echt een top concealer! Zeker voor €3 vind ik het het proberen waard!


<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten