Totaal aantal pageviews.

zaterdag 9 maart 2013

Maybelinne - 'The Falsies Feather' Mascara

Toen ik de folders aan het bekijken was, en zag dat de Maybelinne mascara's bij de Kruidvat nu maar €8 waren, wou ik daar heel graag gebruik van maken. Die zelfde dag nog ben ik naar het Kruidvat gegaan, en heb ik de Maybelline Falsies Feather mascara gekocht.
Ik weet niet tot hoelang deze actie geld, maar normaal betaal je €15,24 voor deze mascara. Wat nog steeds niet super duur is, maar voor €8 euro kon ik hem niet laten liggen. Dat betekent dat je €7,24 korting krijgt.
Dan de verpakking, ik vind het zelf een hele leuke verpakking. Paars met blauw. De veren op de dop vind ik ook heel erg leuk! De vorm begint dun, loopt een beetje bol uit en eindigt weer dun.
Dan het steeltje, daar zit een soort van knik in. Hoezo weet ik ook niet precies, maar misschien werkt dit voor sommige mensen fijner? Voor mij maakt het niet veel uit, ik merk niet echt verschil tijdens het aanbrengen.
En het borsteltje, deze is vrij dik en loopt een beetje het zelfde als de verpakking. (begint dun, loopt bol uit, en eindigt weer dun). Ik vind het borsteltje echt heel erg fijn werken! Ook voor mijn onderwimpers is dit borsteltje geen probleem, ik vind hem echt heel fijn.

Mijn wimpers met niks erop. Ik heb niet echt hele erge lastige wimpers. (De foto is niet heel scherp, dit komt omdat ik het lastig vind om wimpers scherp op de foto te krijgen, maar op de volgende foto zie je het wel vrij goed)
En dit zijn mijn wimpers met The Falsies Feather mascara! (Je ziet het verschil wel) De mascara maakt mijn wimpers langer en geeft ze meer volume. Ik vind het effect heel mooi en het lijkt niet alsof ik 3 kwartier met het borsteltje over mijn wimpers ben heen gegaan.

Ik vind het een hele fijne mascara.Ook als de prijs weer €15,24 is, zou ik hem zeker opnieuw kopen!
 
<3

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten