Totaal aantal pageviews.

zondag 28 april 2013

M.A.C Mineralize Skinfinish - Lightscapade


De MSF's van M.A.C, ik kan er zelf geen genoef van krijgen. Ze zijn zo mooi! Toen ik gister in Amsterdam was voor de Beautygloss party ( was top! ), moest ik even langs de M.A.C. Ik nam o.a een blush mee, waar nog een review van komt, en deze prachtige MSF.
 

 


De MSF komt in een mat zwart doosje, zoals we van de meeste M.A.C producten zijn gewend.

 
Het product zelf komt in een rond doosje.
 
 
Aaah, hij is zoooo mooi.
 
 
Hier zie je de kleur, er zitten ook wat licht blauwe stukjes doorheen, waar je later niets meer van ziet. Het is een prachtig product om boven je blush aan te brengen, op het hoogste gedeelte.
 
 
De swatch, hij is prima gepigmenteerd. Je ziet het op mijn huid niet echt goed, omdat ik een vrij lichte huidskleur heb. Op het gezicht zie je wel een prachtige glans.
 

 
Hier heb ik hem aangebracht. Heel mooi.
 
 
Het is zeker een aanrader! Voor €28 kan je bij de M.A.C een Mineralize Skinfinish kopen, of op de website van M.A.C.
 
<3
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten