Totaal aantal pageviews.

maandag 29 april 2013

M.A.C Blush - Dollymix


Toen ik zaterdag in Amsterdam was, kocht ik bij de M.A.C niet alleen deze MSF, maar ook deze blush in Dollymix. Ik wou eerst eigenlijk voor een andere blush gaan, maar die was er helaas niet meer. Toen ben ik voor deze gegaan. Hier betaalde ik €21 voor.

 
De meeste van M.A.C producten komen in een vierkant mat zwart doosje.
 
 
Het product zelf zit in een zwart doosje.
 
 
Het is dus de kleur Dollymix, en het type is een sheertone blush. De kleur zelf is best fel, maar wanneer je hem swatch is hij niet zo fel. De gewone M.A.C powder blushes ( zoals deze ) bevatten 6g.
 
 
De kleur, ik kan hem denk ik het beste omschrijven als een iets wat donkerroze blush met shimmer.
 
 
De swatch. De blush is niet mega gepigmenteerd, wat ik fijn vind omdat het toch wel een felle kleur is.
 
 
 
Ik ben erg blij met deze blush! Hij geeft echt mooie kleur aan mijn wangen.
M.A.C producten zijn bij M.A.C winkels te koop, maar ook online.
 
<3
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten