Totaal aantal pageviews.

zaterdag 20 april 2013

ELF Fuschia Fusion blush

 
Aaah, ELF, ik vind het een geweldig merk! Leuke producten voor een lage prijs. Je hebt 3 categorieén. De €1 lijn, de Minerale lijn en de Studio lijn. De namen zeggen het al een beetje, de €1 euro lijn heeft producten met €1, de Minerale lijn heeft mineralen producten voor iets duurder, en de Studio lijn heeft de meest luxe en dure producten, die nogsteeds niet duur zijn, voor deze Studio blush was ik namelijk maar €4 kwijt.


 
De verpakkingen zijn mat zwart, ze lijken erg op de verpakkingen van NARS. Verder zit er nog een klein spiegeltje aan de binnenkant, en staat er 'elf'' in de poeder.
 
 
Dan de kleur, het is een shimmery roze barbie achtige kleur. Zo zou ik hem het beste kunnen beschrijven. Het is een vrij goed gepigmenteerde blush, die heel lief en fris staat.
 
 
Hier de swatch van de blush. Goed gepigmenteerd.
 
 
Hier de blush op mijn wangen. Je ziet het waarschijnlijk niet echt goed, maar het is echt een hele lieve frisse kleur.
 
 
Ik vind het een hele mooie en fijne blush, zeker voor €4 is het een aanrader! ELF makeup is te koop op de site  www.eyeslipsface.nl
 
 
<3

2 opmerkingen: