Totaal aantal pageviews.

zaterdag 1 juni 2013

Essence 3D Oogschaduw in 04 Irresistible Caramel Cream

 
Wanneer er mooie producten uitkomen, voor een mooie prijs ben ik blij. Bijvoorbeeld toen ik deze 3D Oogschaduws van Essence zag. En wanneer ik zie dat er ook naturel kleuren zijn, kan ik het niet laten liggen. Daarom nam ik deze prachtige 3D Oogschaduw van Essence mee, en wat vind ik ervan?


 
 
Als eerst de verpakking, hier word ik niet wild van. Lelijk vind ik het absoluut niet, het is gewoon simpel maar wel leuk. Dit is in de kleur 04 Irresistible Caramel Latte.
 
 
Dit zijn de kleuren. Ten eerste is het patroon onwijs mooi, de bruine kleur is gewoon plat, maar de lichte kleur heeft een heel mooi patroon, een soort van golf. Ook zijn beide kleuren shimmery, wat ik opzich niet erg vind, maar ik had het ook leuk gevonden als 1 van de kleuren mat zou zijn. Dit zou ik ook heel mooi vinden, geen probleem, maar dit had ik ook leuk gevonden.
 
 
Dit zijn de kleuren, ze zijn niet sper gepigmenteerd, maar wel prima. De kleuren zijn inderdaad shimmery. De lichtste kleur is opzich wel mooi, maar jammer dat er niet veel pigmend van af komt, over de 2e kleur ben ik wel te spreken, deze is prima gepigmenteerd.
 
 
Verder vind ik de kleurkeuze mooi. Naturel kleuren die je  prima kunt gebruiken voor een everyday look. Ik vind het leuk bedacht van Essence, en als ik het goed heb zijn er 6 3D oogschaduws te verkrijgen. Essence Make Up is bij de Kruidvat te koop, deze oogschaduw kost €2,89.
 
<3
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten