Totaal aantal pageviews.

vrijdag 21 juni 2013

So Me Concealer roller


Toen ik dit zag was ik benieuwd wat het was. Een oogroller concealer? Hier werd ik benieuwd naar, dus besloot ik het te testen. Vandaag vertel ik je wat ik ervan vindt.



De verpakking vind ik niet erg mooi. Ik vind de kleur niet echt mooi, en ik vind het er een beetje goedkoop uitzien. Het product komt er via een roller uit, wat je ook bij deo-rollers ziet, dan mini. Opzich vind ik het wel fijn werken, maar niet super fijn.


Dit is de kleur. Het is erg dun en vrij vloeibaar. Dekken doet het ook niet echt goed, en onder mijn ogen vind ik het niet fijn werken. Ik heb het idee dat je heel snel moet werken, anders droogt het product een beetje op. Zo kan je vlekken krijgen. De kleur is opzich wel goed, maar ik vind het niet genoeg dekken voor onder mijn ogen, en vind ik het niet fijn werken.


Zoals je merkt, ik ben hier niet enthousiast over. Het werkt voor mij gewoon niet fijn, het dekt niet goed genoeg. Jammer, het product kost namelijk maar €1,19 en is gewoon te koop bij Action. Als dit nou een super product was zou ik blij zijn, maar nee, jammer.

<3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten