Totaal aantal pageviews.

zondag 2 juni 2013

Sublime De Chanel Mascara in 10 Deep Black


Luxe samples krijgen is natuurlijk altijd leuk. Het is altijd leuk om duurdere producten uit te proberen. Dat heb ik gedaan met deze Mascara van Chanel, namelijk de Sublime de Chanel. Vandaag laat ik je weten wat ik ervan vind!




Over de verpakking kan ik niet veel zeggen, dit is namelijk niet hoe je hem kan kopen omdat het een mini is. Wanneer je de Full Size koopt, ziet hij er namelijk niet zo uit. Het is nu in ieder geval een soort van kleine tube die maar liefst 1 ML bevat.


Dit is als het goed is de Full Size. Deze foto komt trouwens van Google.


En dit is het borsteltje van de Mascara. Best simpel. Geen poespas, het enige wat me alleen opvalt is dat de mascara op het einde een klein beetje in een puntje loopt. Dit is handig, zo kan je ook makkelijk bij de binnenste en buitenste haartjes van je wimpers. Het is overigens een borsteltje met rubberen haartjes, wat ik zelf ook fijn vind werken.



Dit zijn mijn wimpers met de Mascara. Wauw. Ik ben er echt heel tevreden over, hij geeft mijn wimpers volume, lengte en krul Ook scheidt hij mijn haartjes echt heel mooi. Hij maakt mijn wimpers eigenlijk een beetje perfect. Hier heb ik de mascara op mijn boven en onder wimpers gebruikt.


Wauw. Ik vind dat de Mascara echt heel makkelijk aanbrengt, en een prachtig resultaat geeft.


Ik heb eerlijk gezegd niets slechts te vertellen over deze Mascara. Ik vind hem gewoon heel fijn werken, en het resultaat is prachtig. En dat mag ook wel, wanneer je deze Mascara koopt ben je namelijk rond de €29/€30 kwijt. Niet goedkoop, maar ik denk dat ik het er wel voor over zou hebben. Chanel Make Up is o.a te koop bij de Douglas, of andere luxe parfumeries.

<3 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten