Totaal aantal pageviews.

woensdag 5 juni 2013

Unboxing - De WAAT Beauty Box - Mei


Je ziet het steeds vaker, een box waar je een abonnement op kunt nemen. Toen ik de WAAT Box zag was ik gelijk super enthousiast en besloot ik de box van de maand Mei te bestellen. Vandaag laat ik zien wat er in deze box zit. Het is wel leuk om even te vertellen wat de waarde is van deze box, namelijk ruim €100! Wow!




Dit is de box, eigenlijk is het gewoon een leuk roze harde doos. Dit is trouwens de 2e editie, deze bevat niet 5 maar 6 producten. Super leuk. Hiervan zijn er 4 producten full size, en 2 mini.



Dit is wat je ziet wanneer je de deksel van de doos afhaalt. Dit vind ik zo leuk, en ik weet dat meer boxen dit hebben. Een lintje! Alsof het net een kadotje is.


Als eerste zie je een kaartje. Hier staat een tekst op met wat de box waard is en nog wat over hun Twitter en Facebook, en over de WAAT Box van Juni. Op de achterkant kun je zien wat er allemaal in de box zit, maar dit heb ik niet bekeken, zo bleef het nog een beetje een verassing. Ook staat bij alles vermeld hoe duur het is.


Dit is wat je ziet. Leuk!

Full Size -  €12,95, 250 ml.

Als eerste deze Body Mist van Blond Amsterdam! Hier ben ik echt super blij mee, dit is namelijk een heerlijke frisse geur. Body Mist houdt in dat het lichter is dan een parfum, en dat je hem dus over je hele lichaam kan gebruiken. Het is een heerlijke mandarijn geur. Hij bevat 250 ml.

Mini ( wanneer je hem Full Size koopt is die €11,95, 12 ml. )

Daarna deze Mascara van Bourjois, de Volume Glamour Ultra Black Mascara. Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Dit product kwam trouwens met een soort touwtje, zo kan je hem aan je mobiel hangen. Dit doe ik zelf niet, maar het is wel leuk voor als je dit zelf fijn vind. Ik ben benieuwd of de Mascara goed is.

Mini  ( waneer je hem Full Size koopt is die €4,50, 200 ml. )

Dan deze Body Milk van het merk Fenjal. Ik ken het merk zelf niet. Het is best een lekker product, alleen de geur is hetgene wat het echt verpest. Het heeft en een vieze geur. Jammer, want verder is die best fijn.

Full Size - €9,90

Een product waar ik wel weer vrolijk van wordt, namelijk een Lipstick van Rimmel uit de Kate Moss lijn. Het is een superfelle roze paars achtige kleur. Niet helemaal mijn kleur, maar wel leuk om te hebben!

Full Size - €11,95 ( 75 ml. )

Dan dit product. Dit is een deodorant die luchtjes tegen moet gaan.

Full Size - €89,95 (!!!)

Dit is het laatste product van de box. Dit is het Lip Grow Serum. Hier zou je vollere, rondere en jongere van krijgen.



En dit was de inhoud van de WAAT Beauty Box van Mei. Je kan de Box bestellen op www.WAATbox.nl voor €4,95. Je kan hier de Box elke maand bestellen. Je kan ook een abonnement nemen. Zo zou je iets van korting krijgen. Ik vind het zelf een super leuke box en ben ook van plan de volgende edities te bestellen! Willen jullie hier ook een unboxing van zien?

<3















Geen opmerkingen:

Een reactie posten