Totaal aantal pageviews.

dinsdag 18 juni 2013

Mijn favoriete oogschaduw palette

 
Oogschaduw, 1 van mijn all time favorite make up producten. Ik draag het bijna elke dag en bij mij doen vooral de natural looks het goed. Op 1 of andere manier hou ik gewoon veel meer van natuurlijke looks. Het Too Faced Natural Eye Palette heb ik nu al een tijdje in mijn bezit, en ik ga vertellen waarom ik hem zo geweldig vind.


 
 
Het eerste pluspunt, het ziet er allemaal echt super mooi uit. Verder vind je in de deksel een kleine opening waarin je 3 kaartjes vind. Op elk kaartje vind je stappen hoe je mooie looks kan maken met de kleuren uit het palet. Ik gebruik deze zelf niet echt, maar ze zijn natuurlijk wel heel erg handig als je even niet weet wat je moet.
 
 
En dit zijn de oogschaduws, 9 prachtige kleuren. Mat en shimmery. De bovenste rij, Day, is helemaal mat, de rest is shimmer. Alle kleuren zijn super gepigmenteerd, wat fijn is. Wanneer je er een goede oogschaduwbasis onder gebruikt, blijven de oogschaduws mooi op het plek zitten. Mijn top 3 kleuren: 1. Silk Teddy, 2. Velvet Revolver en 3. Honey Pot. Ik vind alle kleuren mooi, maar deze 3 springen er voor mij bovenuit. Wat ook fijn is dat je er inderdaad hele natuurlijke looks mee kunt maken, maar je kan ook wat verder gaan en een meer smokey effect krijgen.
 
 
Dit is absoluut mijn favoriete pallet, ik vind hem echt geweldig. Ik hem zelf mijn TFNEP op Beautybay gekocht, het palet kost hier €32,04. Ik ben onwijs blij met mijn Natural Eye Palet, en ga hem absoluut nog vaak gebruiken.
 
<3
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten