Totaal aantal pageviews.

dinsdag 4 juni 2013

The Body Shop Chocomania Lip Butter

 
Het is al weer een tijdje geleden dat deze collectie uitkwam, de Chocomania Collectie van The Body Shop. Toen ik vandaag bij TBS was in Dordrecht, zag ik opeens producten van deze lijn! Ik was excited. Ze hadden ook nog de mini douche gel, en mini bodybutter. Ik nam de Lip Butter mee, en volgens mij is deze gewoon full size. Ik weet niet of elke TBS nog een paar producten uit deze lijn verkoopt, maar TBS in Dordrecht wel.


 
 
De Lip Butter komt in een bruine verpakking, waar het logo opstaat. Ik vind dat het er leuk uitziet. Een hartje met daar over heen gesmolten chocolade.
 
 
Zo ziet het product eruit. Wanneer je het product opdoet is het gewoon transparant. Het product ruikt overigens heerlijk naar chocolade, de geur vindt ik lekker. Ook voelt de Butter lekker aan op mijn lippen en mijn lippen worden er lekker door gevoed. Een echte must-have kan ik het niet noemen, maar zeker een leuke toevoeging vind ik het wel!
 

Deze Lip Butter kocht ik bij The Body Shop & ik was er €7 voor kwijt, wat ik ook niet veel vind, het is namelijk een leuk product!

<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten