Totaal aantal pageviews.

zondag 16 juni 2013

Maybelinne Dream Nude Airfoam

 
Ik vind het altijd leuk om nieuwe foundations uit te testen. Toen ik de Maybelinne Dream Nude Airfoam zag was ik nieuwsgierig, deze foundation moet je namelijk schudden en vervolgens komt er een mousse uit. Super tof! Ik heb het nog nooit eerder gezien dus was erg enthousiast om deze foundation te testen.


 
De verpakking vind ik niet verkeerd, het doet me denken aan een mini spuitbus. Hij voelt goed stevig aan en heeft een pomp. Ik heb zelf de kleur 005 Light Beige, als ik het goed heb is dit de lichtste kleur. De verpakking bevat 50 ml.
 
 
Dit is hoe de mousse eruit ziet. Het is echt heel erg belangrijk dat je heel goed schudt. Wanneer je dit niet doet krijg je kleurloze witte mousse, dit wil je natuurlijk niet. Je moet ook niet te veel gebruiken, wat ik hier op de foto heb gebruikt is wel te weinig. Het licht er ook maar net aan hoeveel foundation je wilt gebruiken.
 
 
Dit is hoe mijn gezicht eruitziet met de foundation + poeder. Ik vind het effect mooi. Het geeft een wat luchtigere finish dan andere foundation. De kleurmatch is ook niet verkeerd. Het is niet precies dezelfde kleur als mijn gezicht, maar dat is tot nu toe nog nooit gebeurt bij een foundation.
 
 
Ik ben tevreden over deze foundation. Ik kocht het product bij de DA met 50% korting. Normaal betaal je voor de foundation €15,29. Met 50% korting ging er €7,65 af, waardoor ik maar €7,64 hoefde te betalen!
 
<3
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten