Totaal aantal pageviews.

donderdag 20 juni 2013

TIP - Etos Lipstickhouder

 
Je kent het misschien wel, je hebt veel geld ( of juist weinig ) uitgegeven aan een prachtige lipstick met een mooie huls. Nu wil je hem meenemen in je tas, maar hij mag absoluut niet beschadigen. Etos heeft eraan gedacht en kwam met een Lipstickhouder!


 
 
Ik vind het een leuke kleur, koraal. Wanneer je de houder openmaakt zie je een klein spiegeltje en natuurlijk ruimte voor de lipstick. Handig een spiegeltje, zo hoef je deze niet apart mee te nemen. De houder voelt ook goed stevig aan.
 
''Yves Saint Laurent Rouge Volupte Lipstick, review''
 
Ik weet dat meer winkels en webshops lipstickhouders verkopen, maar ik wou dit gewoon even snel delen. Dit omdat het makkelijk te krijgen is bij de Etos. Deze lipstickhouder was ook niet duur, de precieze prijs weet ik niet meer, maar ik denk rond de €2/€3. Als je nog een leuke lipstickhouder zoekt, kijk even bij Etos, misschien hebben ze ze nog!
 
<3
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten