Totaal aantal pageviews.

zondag 2 juni 2013

Lancome Blush Subtil Palette in 02 Nectar Lace

 
Blush, Bronzer en Highliter zijn wat mij betreft 3 producten waar ik zelf geen genoeg van kan krijgen. Wanneer je 3 van deze producten in 1 kan kopen, word ik blij. Wanneer het van Lancome is, wordt ik nog blijer. Daarom kocht in dit prachtige palletje met een Blush, Bronzer en Highliter. Vandaag vertel ik je wat ik er van vind.
 


 
Het product komt in een prachtig, zwart, glanzend doosje, waar rechts onderin in het goud het Lancome logo staat. Het bloemetje. Het enige grote nadeel aan deze verpakking vind ik dat die snel vies word. Je ziet namelijk heel goed vingerafdrukken erop, en ook kleine stofdeeltjes zie je goed. Jammer, maar niet erg. Verder vind ik de verpakking er mooi uitzien. Dit palet is er (als ik het goed heb) in 2 kleuren, waarvan dit de kleur 02 Nectar Lace is.
 
 
De kleuren. Beautifull! Serieus, ik vind de blush zo mooi! Ook vind ik de highliter prachtig en de bronzer ook. De Blush en Highliter zijn shimmery, en als je heel goed kijkt zie je in de bronzer ook een piepkleine shimmer, hier zie je op het gezicht en in de swatches vrijwel niks meer van terug.
 
 
De swatches, mooi. Vooral de blush is goed gepigmenteerd, de andere 2 producten zijn ook wel redelijk gepigmenteerd, maar dit mocht wel iets meer. Vooral in de bronzer had ik liever iets meer pigmentatie gezien. Wat me ook opvalt, als ik de bronzer naast mijn Hoola Bronzer hou, zie ik dat Hoola echt wat bruiner is. De Lancome bronzer is ook wel bruin, maar voor mijn gevoel iets minder bruin en iets grijziger. Dit staat heel natuurlijk. Over de blush valt weinig te zeggen, want deze is gewoon prachtig. Perfect roze met een goude glans. Ook de highliter is mooi goud met een prachtige glans.
 
 
Helaas hebben vaak de mooiste producten een hoge prijs. Dit palletje is dan wel prachtig, maar kostte wel €48,50 (!!!). Niet goedkoop maar het geld wel waard. Lancome is o.a. te koop bij luxe parfumeries zoals Douglas.
 
<3

 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten