Totaal aantal pageviews.

zondag 9 juni 2013

M.A.C 217 Kwast

 
Goede kwasten zijn het halve werk. Al een tijdje wou ik de 217 van M.A.C proberen, en kwast waar ik ontzettend veel over heb gehoord. Hij zou veel kunnen, dus ik was erg benieuwd! Vandaag in de M.A.C besloot ik om de 217 mee te nemen, en te testen!


 
 
De kwast is gemaakt van geitenharen en voelt lekker zacht aan. M.A.C noemt de 217 zelf een Blending Brush, wat klopt, maar je kan hem voor nog veel meer gebruiken. Je kan er namelijk kleur mee aanbrengen op het ooglid, in de crease, blenden. Een multifunctioneel product, wat fijn is, want je betaald er aardig wat voor! Ik ben tenminste enthousiast over dit product. Ik heb er vandaag mijn oogschaduw mee gedaan, en heb alleen de 217 gebruikt. Het is een favoriet geworden!
 
 
Ik ben onwijs blij met mijn allereerste M.A.C kwast! Het is een goede kwast, en dat mag ook wel. Je betaald er namelijk €22 voor. Het is duur, maar wat je ervoor terug krijgt is wel heel goed. M.A.C is te koop bij sommige Douglas filialen, of online op de site.
 
<3
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten