Totaal aantal pageviews.

zaterdag 22 juni 2013

NYC IndividualEyes - 943 Smokey Greens


NYC, New York Color. Een merk waar ik eigenlijk niet veel van heb. Toen ik dit paletje zag, besloot ik hem mee te nemen om te testen. Vandaag laat ik je zien wat ik ervan vind.




 
Dit is de verpakking, niet heel bijzonder. Gewoon een plastice, doorzichtige deksel. Dit paletje bevat 4 oogschaduws, een basis, een illuminator en een klein spons applicatortje. Je hebt 3 soorten paletjes, voor blauwe, groene en bruinen ogen. Ik heb het paletje voor groene ogen, deze kleuren vind ik namelijk het mooist.
 
 
Dit zijn de kleuren. Ik vind het geruite patroontje trouwens erg leuk!

 
De swatches. De oogschaduws zijn niet super gepigmenteerd, maar ook niet slecht gepigmenteerd. Gewoon wel oké. Je kan prima de kleur nog een beetje opbouwen. De 1e kleur is een mooie lichte highliter, de 2e kleur is een licht paarse kleur. De 3e kleur vind ik het mooist, een soort cranberry kleurtje met een prachtige glans, en de 4e kleur, de enige matte kleur. Je zou zeggen dat deze kleur donkergrijs is, maar volgens mij is hij heel donker paars.
 

 
Dit zijn nog swatches van de basis en illuminator. Ik heb de basis gebruikt en hij werkt oké. Hij brengt makkelijker aan en blijft prima zitten. Wat ik met de illuminator moet, weet ik zelf ook niet precies. Ik heb hem maar een klein beetje in de binnenste ooghoek aangebracht, met daarover een beetje van de lichtste oogschaduw.
 
 
Ik ben zelf tevreden met dit leuke paletje. Het heeft mooie kleuren, en ook nog eens een mooie prijs. Het paletje kost €4,99 en is te koop bij o.a Trekpleister en Kruidvat.
 
<3
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten