Totaal aantal pageviews.

dinsdag 2 juli 2013

NIVEA Lip Butter

 
Nivea kwam een tijd geleden met nieuwe lipverzoring. De Lip Butters. Er zijn 3 soorten verkrijgbaar waarvan ik de snaak Vanilla & Macadamia. En als ik het goed heb, is er ook nog een karamel smaak, deze verkopen we niet in Nederland, jammer.


 
 
De butters komen in een schattig rond tinnetje. Wanneer je het product komt, zit het verpakt in karton, wat ik er ook leuk uit vind zien.
 
 
De ingrediëntenlijst, voor de mensen die er benieuwd naar zijn. Ik weet zelf niet zo veel af van ingrediënten, dus hier kan ik niet heel veel over zeggen.
 
 
Dit is de butter, en ten eerste ruikt hij heerlijk. Het product is transparant, wanneer het op je lippen ziet, zie je alleen en klein glansje. Het voelt echt ontzettend fijn aan, mijn lippen worden er zacht en verzorgd van. Ik vind het echt heerlijk.
 
 
Ik ben onwijs fan van dit product. Het is een leuk product, en de prijs is ook leuk. De Lip Butter's zijn €2,99 en te koop bij Etos.
 
<3
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten