Totaal aantal pageviews.

woensdag 10 juli 2013

TAG - Als ik ... was, dan was ik



Toen ik deze super leuke Tag tegen kwam, besloot ik hem over te nemen. Het zijn super leuke vragen, en het werd wel weer eens tijd voor een Tag.

Let's begin !


Als ik een maand was, dan was ik Juli. Dit omdat het waarschijnlijk lekker weer is.

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag. Waarom ik zaterdag zou zijn? Omdat ik vrijdag nog school heb en vaak moe ben aan het einde van de dag. Zaterdag kan ik uitslapen, kan ik de hele dag doen wat ik wil. En op zondag heb ik het gevoel dat ik de dag erna weer naar school moet.

Als ik een planeet was, dan was ik de aarde of Pluto. Gewoon omdat ik de aarde heel leuk vind, en omdat ik Pluto een leuke naam vind.

Als ik een tijdstip was, dan was ik 20:00. Rond dit tijdstip beginnen meestal vaak de leuke dingen op Tv.



Als ik een dier was, dan was ik een kat. Ik heb zelf 2 katten en ik vind het gewoon hele schattige beesten. Dan kan ik de hele dag slapen. En als een kat geen mogelijkheid is, zou ik een vogel willen zijn. Het lijkt me echt heel leuk om de hele dag te vliegen.

Als ik een richting was, dan was ik het zuiden. Dit omdat ik naar de warme richting ga.

Als ik een meubelstuk was, was ik een kaptafel. Ik vind het echt heel leuk om te kijken waar verschillende mensen dingen zoals hun make up op bewaren.



Als ik een vloeistof was, dan was ik een body splash. Ik ben denk ik liever geen parfum, omdat ik vaak body splash wat lekkerder vind. En het is natuurlijk lichter.

Als ik een boom was, dan was ik een appelboom. Ik vind appels lekker.. 

Als ik een gereedschap was, dan was ik de muis van een iMac. Of dit echt gereedschap is weet ik niet, maar ik vind ze zo mooi en fijn werken.

Als ik een bloem was, dan was ik een zonnebloem. Ik vind ze heel zomers, en ik vind ze er leuk uitzien.



Als ik een weertype was, dan was ik zonnig. Ik hou heel veel van zon, het moet niet te warm zijn, maar gewoon lekker. Ik vind de winter opzich ook wel leuk, maar niet van de kou.

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano. Gewoon omdat ik het mooi vind.

Als ik een kleur was, dan was ik blauw of roze. Tussen deze twee kan ik niet kiezen, ik vind het alle 2 gewoon heel mooi. Zeker voor op de nagels.

Als ik een emotie was, die was is vrolijk. =)

Als ik een fruitsoort was, dan was ik een aardbei. Ik hou ontzettend veel van fruit, maar een aardbei is toch zeker wel mijn favoriet. 



Als ik eten was, dan was ik sushi. I love Sushi! Echt waar, er is voor mij niks lekkerder dan sushi.

Als ik een auto was, dan was ik een Fiat 500. Ik weet serieus niks van auto's, dus ik besloot deze maar te kiezen.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar All Stars. Ik heb ze zelf niet, maar ik vind ze echt onwijs leuk. Vooral witte vind ik leuk.

Als ik een man was, dan was ik Ferry Doedens. Beter bekent als Lucas uit GTST. Ik vind dat hij gewoon erg leuk acteert, ik kan altijd om hem lachen.


En dit waren mijn antwoorden. Vind je deze Tag ook leuk? Neem hem over als je wilt!

<3







Geen opmerkingen:

Een reactie posten