Totaal aantal pageviews.

woensdag 24 juli 2013

Favorieten - Juli 2013

 
Vandaag wil ik eens mijn favorieten van de maand laten zien. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan, dus het leek me wel eens leuk om te doen!

 
 
Ik begin met mijn all time favorite blush van Benefit. Coralista. Ik heb deze blush nu al een tijdje, en hij is zo mooi! Het is een mooie koraal kleur, die gelijk een mooie highlight geeft. Ik heb hem deze maand erg vaak gedragen.
 
 
Bronzer draag ik ook bijna elke dag, en als ik dan bronzer gebruik, gebruik ik Hoola van Benefit. Hij is volledig mat, en niet te donker. Perfect! Zeker in de zomer hou ik van bronzer, dan gebruik ik het soms all over mijn gezicht. Zo lijk ik toch net iets bruiner.
 
 
Als het om oogschaduw gaat, ga ik bijna altijd voor het Too Faced Natural Eye. De kleuen zijn gewoon prachtig, je kan er natuurlijke looks mee maken, maar ook iets heftiger. Omdat ik zelf erg van natuurlijke oogschaduw houdt, is dit palet perfect voor mij.
 
 
Qua highliter heb ik mijn mooie MSF van M.A.C in Lightscapade weer veel gebruikt. Ik wissel dit eigenlijk altijd af met 2 andere highliters, maar op dit moment heb ik Lightscapade weer veel gedragen.
 
 
Als het om mascara gaat, heb ik vaak maar 1 favoriet. Dit wissel ik bijna nooit af. Mijn absolute favoriete mascara is de Incrediball van Miss Sporty. Deze mascara heeft een heel appart borsteltje, wat voor mijn wimpers echt heel goed werkt.
 
 
Op mijn lippen heb ik veel de Essence Stay with me longlasting lipgloss gedragen in de kleur 02 My Favorite Milkshake. Dit is een hele mooie lichtroze nude kleur. Hij valt niet te veel op, maar toch net iets moois op je lippen. Een hele mooie lichtroze kleur.
 
Dit waren mijn favorieten van deze maand. Ik ga dit misschien wel vaker doen, ik vind het zelf leuk!
 
<3
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten