Totaal aantal pageviews.

woensdag 7 augustus 2013

M.A.C Lipstick in Pink Plaid

 
Al een tijd wilde ik een lipstick van M.A.C proberen. Toen ik gister in Amsterdam was, besloot ik 2 M.A.C producten mee te nemen. Deze lipstick, en nog een oogschaduw. Vandaag bespreek ik de lipstick.


 
 
Dit is hoe de lipsticks van M.A.C eruit zien. Ik vind het zelf erg mooi. Het is mooi strak, geen poespas. Ook vind ik de vorm erg leuk, een kogel achtige vorm.
 
 
 
 
Ik heb zelf de kleur Pink Plaid. Ik kan denk ik de kleur het beste omschrijven als roze, maar toch vrij nude. De kleur is wel zichtbaar, maar hij valt niet te erg op. Hier houdt ik zelf heel erg van. Ik heb zelf liever een kleur die niet te veel opvalt, dit is eigenlijk perfect. Het leuke aan M.A.C lipsticks is, dat je veel verschillende finishes hebt. Deze lipstick heeft een matte finish, wat ik ten eerste erg mooi vind, maar mat blijft ook langer zitten. Het kan wel iets droog worden, daarom is lipverzorging ook  belangrijk.
 
 
Hier zie je nog een swatch van de kleur. De kleur is voldoende gepigmenteerd.
 
 
Dit is de kleur. Zo een mooie kleur! Omdat de lipstick mat is, brengt het wel iets stroef aan. Hier raak je aan gewend, en het gaat nog steeds vrij makkelijk.
 
 
Zoals je kan merken, ben ik super tevreden over mijn M.A.C lipstick! Maar dat mag natuurlijk ook wel, wanneer je €18,50 voor een lipstick betaald. Het is natuurlijk veel, maar je krijgt er ook wat goeds voor terug. Ik ben erg tevreden over mijn eerste lipstick!
 
<3
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten