Totaal aantal pageviews.

vrijdag 9 augustus 2013

Essence get BIG! lashes Triple 3 BLACK mascara


Ik vind het altijd leuk om nieuwe mascara's uit te testen. Zeker wanneer je een goede mascara vind, voor weinig geld. Essence is natuurlijk een budget merk, waarvan ik nog nooit een mascara testte. Benieuwd naar wat ik van deze mascara vind?



Als eerste de verpakking. Het is een grote, ronde verpakking. Hij is helemaal paars, met roze/paarse letters. Het ziet er misschien een beetje goedkoop uit, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Ik vind hem er prima uitzien.


Het borsteltje is van normale haartjes, geen rubber. Ook is het borsteltje vrij groot, maar er bestaan grotere borsteltjes. Normaal gaat mijn voorkeur een beetje uit naar rubbere haartjes, maar misschien werkt dit nu ook wel fijn. Wanneer je het borsteltje uit de verpakking haalt, neemt hij niet al te veel mascara op. Eigenlijk gewoon genoeg.




Dit zijn mijn wimpers met de mascara. Ik heb van mijzelf geen moeilijke wimpers. Deze mascara doet het prima. Hij maakt ze iets langer. Wat me meteen opviel tijden het aanbrengen van de mascara, is dat hij mijn wimpers heel subtiel houdt. Hij maakt ze niet dik, en laat ze niet aan elkaar plakken. Het lijkt alsof ik maar een klein beetje mascara draag. Fijn voor wanneer je geen zin hebt in veel makeup.


Mijn eindconclusie is, dat ik eigenlijk gewoon tevreden ben over deze mascara. Ik vind hem zeker niet slecht. Ik vind hem gewoon fijn. Hij houdt mijn wimpers lekker subtiel, en daar houdt ik soms wel van. Ook is het natuurlijk een super budget Mascara! Tip: Je kan nu deze mascara en een andere Mascara van Essence ( een waterproof ) voor €2,40 bij de Kruidvat kopen. Deze mascara kost €2,40.

<3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten