Totaal aantal pageviews.

dinsdag 9 juli 2013

Outfit of the day - 06.07.13


Eindelijk begint het een beetje echt zomer te worden in Nederland, dus dat betekent ook zomerkleding. Vandaag laat ik je mijn OOTD zien!



Als eerste draag ik mijn nieuwe jurkje van de H&M, deze kocht in in de sale voor €5. Het is een jurkje die aan de achterkant langer is, dit vind ik ook erg leuk.


Hieronder draag ik deze simpele witte gympjes van de Primark. Ik vind dit soort simpele schoentjes altijd heel erg schattig staan onder jurkjes.


Qua sieraden draag ik om mijn pols een armbandje van de Primark, en mijn nieuwe Above nuckle ring van de H&M. Deze vind ik heel appart, maar wel leuk!


In mijn haar heb ik een simpele vlecht gemaakt met de eerste pluk van mijn haar. Deze heb ik naar achter gestoken met 2 schuifspeldjes.



En dit was mijn OOTD! Ik kan alvast zeggen dat er binnenkort nog een OOTD aan komt!

<3







1 opmerking: