Totaal aantal pageviews.

woensdag 10 juli 2013

Je ogen meer laten spreken


Grotere, poppige oogjes vind ik zelf erg mooi. Vandaag ga ik wat tips geven, om je ogen iets meer te laten spreken. 



Als eerste is het denk ik het mooiste als je zoveel mogelijk naturelle tinten oogschaduw gebruikt. Gebruik dus een natuurlijke tint op het ooglid ( Silk Teddy, Heaven, Nude Beach ), en een iets donkerdere kleur in de arkadeboog ( Velvet Revolver, Sexpresso ). Iets wat je ogen echt een stuk mooier maakt, is het gebruiken van een lichte highlight kleur in de binnenste ooghoek. Dit zorgt ervoor dat je er een stuk frisser uitziet. Ik gebruik hier zelf graag Silk Teddy voor uit het Too Faced Natural Eye Palette.

Als tweede kun je een licht oogpotlood aanbrengen op je waterlijn. Veel mensen gebruiken hier wit voor, maar wanneer je een wit oogpotlood op je waterlijn te hard vind staan, kun je ook kiezen voor een wat zachte kleur, zoals een huidskleurige kleur. 


Iets wat ik zelf ook altijd erg mooi vind, is om een vrij dun lijntje te zetten met wat eyeliner. Het maakt niet uit of het gelliner, of vloeibare eyeliner is. Als het lijntje maar niet al te dik is. Je kan er zelf nog voor kiezen of je een wing wilt, maar zorg er dan voor dat je wing iets naar boven loopt, niet recht en absoluut niet naar beneden. Dit zorgt ervoor dat je ogen juist gaan hangen.


Verder gebruik ik zelf graag nog mascara om het af te maken, ik gebruik hier niet teveel van. Wel vind ik het mooi om op mijn onder wimpers wel iets meer mascara te gebruiken. Ik heb gemerkt dat mijn ogen hierdoor net iets meer opvallen.



En dit waren mijn beste tips om je ogen iets meer te laten spreken. Dit is wat voor mij het beste en het mooiste uitpakt, en je hoeft het ook helemaal niet duur te maken, alles is namelijk gewoon te vinden in de drogist.

<3





Geen opmerkingen:

Een reactie posten