Totaal aantal pageviews.

vrijdag 5 juli 2013

Rimmel Apocalip in Phenomenon


Een product wat er uitziet als een lipgloss, maar blijft zitten als lipstick? Rimmel komt met de Apocalips. Veel mensen waren er erg enthousiast over, dus ik besloot de meest nude kleur te testen. Zijn ze echt zo fijn?




Als eerst de verpakking, ik vind hem tof! De dop heeft een hele mooie vorm, een soort kristal. Ook vind ik het leuk dat de kleuren ombré zijn, aan de onderkant kan je snel zien welke kleur je hebt. Ik heb zelf de kleur Phenomenon.



De applicator vind ik ook prettig werken. Hij is vrij groot waardoor je in 1x je lippen als het ware kan instiften. Ook neemt de applicator genoeg product mee.


De kleur vind ik niet echt nude, hij is meer nude roze. Ik vind het echt een super mooie kleur, is was al lang opzoek naar zo een soort tint.


De Apocalips voelen fijn aan, blijven redelijk goed zitten, maar na een maaltijd is bijwerken toch nodig. Verder ben ik tevreden over dit product. De Apocalips van Rimmel kosten €10,99 per stuk.

<3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten